tisdag 2 mars 2010

.Tv-premiär

Ikväll är det säsongsstart för Desperate Housewifes och det måste jag ju bara se! =) Dem första säsongerna såg jag inte ett avsnitt av, men när jag sedan började titta så kunde jag ju inte sluta. Jag vet, knäppt kanske, men man är ju inte mer än människa! =)
Imorgon börjar dock min absoluta favorit, Grey´s Anatomy! Det är ju självklart ett måste varje onsdag kväll och då helst med en skål popcorn framför sig! Kan inte bli bättre!

Idag har jag haft en ganska så lung dag med killarna. På förmiddagen så åkte vi till öppna förskolan och lekte och fikade. Mysigt! Känns tråkigt att vi inte kommer att kunna vara med så mycket sedan när jag börjar jobba, men ngn gång kanske kan passa om jag är ledig.
Hem och fixade lite mat till killarna och slängde L i säng. N ville inte sova, så han fick vara vaken. Han har ju slutat sova middag på dagis och hemma vill han inte sova så ofta, så han får bestämma själv hur han vill göra. Faktiskt så har det funkat ganska bra och han har inte blivit så grinig dem dagar han inte har sovit så det känns bra.

Jag har även hunnit med att jobba undan lite på kontoret så nu är det snyggt och rent igen på skrivbordet, eller rättare sagt, det ligger åtminstone inget jobb som väntar.
Ja, så har vår dag varit och nu sitter jag här igen och väntar på att klockan ska bli nio.
Hoppas att ni har haft en härlig och skön tisdag! Vilket underbart väder vi har haft! Strålande sol och bara någon minusgrad, våren börjar komma sakta men säkert!

Kram på er och hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer: