fredag 26 mars 2010

.Mamma-son dag

Idag var stora killen ledig ifrån dagis och lillkillen gick på dagis så då passade jag på att ha en liten mysdag med N. Det händer ju inte så ofta att det är bara han och jag, så det gäller att passa på medan man kan. Vi åkte först en sväng till Plantagen och tittade på blommor och köpte även med oss några nya grönväxter hem. Sedan åkte vi till universitetssjukhuset för att hämta ut mitt e-kort som nu var klart. Måste ju ha det när jag börjar jobba nästa vecka.
Efter det drog vi vidare till Marieberg där vi gick och strosade lite. Köpte bla ett par jättefina Adidas skor till N samt varsin ny och fräsch mössa ifrån Polarn till båda killarna. Den var så läcker!
Efter shoppingen blev det lunch på Mc Donalds, uppskattat av N som såg ut som om han aldrig hade fått mat. Hungrig liten kille! Ja och sedan hem och hämta lillprinsen ifrån dagis.
Nu sover båda killarna gott, den ena ute i vagnen och den andra i sin säng. Det är lugnt och skönt!
Ikväll fortsätter det med egentid med sonen då vi ska in till Örebro och lyssna på Mora Träsk. Det blir skoj!
Nej, nu ska jag gå upp och göra ngt så kul som att betala räkningar. Yiippiiee!!!!! .....och sedan blev den dagen förstörd =)



Min stora fina kille i sin snygga mössa från busmonster


N innan vi skulle åka, vilken cooling!

Ha en fortsatt trevlig fredag och en skön helg!
Kramar

1 kommentar:

Therese sa...

Vad härligt med en dag på tu man hand så där! Och jag gillar mössan på bilden skarpt, så cool! Önskar dig en fin kväll å en toppen helg! KRAM