lördag 6 mars 2010

.Lördag med andra chansen

Det är lördag
solen skiner
8 minusgrader ute
mindre än en vecka kvar tills jag åker till Oslo
och som vanligt blev det ingen sovmorgon!

Vad gör det när solen skiner och snön ligger vit och vacker ute på gräsmattan. Livet är härligt och jag får leva det! =)
Ser framemot en härlig dag med mina killar och min undebara man. Vem vet vad den här dagen för med sig, en lång promenad i vintersolen, en god lunch, eller ja....Vi får se!
Ikväll kommer syster yster och hennes familj över. Det blir tacos, andra chansen, mys med chips, samt semesterplanering. Trevligt! I like!
Vi har hyrt en stuga tillsammans i Danmark i sommar och det ska verkligen bli skoj att få åka en vecka med dem.
Nu ska det dukas fram frukost och sedan ska jag gå upp och väcka mannen min som sover som en stock däruppe.
Önskar er alla en underbar lördag!


Kramar

Inga kommentarer: