lördag 5 februari 2011

.Ingen modell

Jag är ingen modell, långt ifrån! Visst kan jag tycka att det är skoj att få vara med på kort ibland, men jag är inte så mkt för att posera och oftast står jag bakom kameran istället för framför.


Jag igår innan kalaset

Den 15:e feb har jag fått erbjudande att få följa med en kompis och bli fotograferad på en studio hos en fotograf. Vi kommer att bli sminkade och stylade och sedan kommer dem att ta kort på oss med tre olika uppsättningar kläder. Det ska bli riktigt roligt, men som sagt, jag är ingen modell. Jag tycker inte om att posera, så frågan är hur det ska gå. Nåja, huvudsaken är att vi har kul och jag kan tänka mig att bilderna kommer att bli bra. Frågan är bara vad jag ska ha med mig för kläder, det är ju inte bara ett ombyte.

/ Mrsfunky

4 kommentarer:

Johanna sa...

Jättesöt är du på bilden!!! Kul med en model-dag. Hoppas man får se bilder på dig sedan :) kram <3

Anonym sa...

Vad fin du är vännen!

Anonym sa...

Vad fin du är vännen!!!

Therese sa...

Du är finare än en modell!!! Du ser så genom go ut, någon man spontant tycker om :-) Å mysigt ni ser ut att ha haft med pyssel. KRAM