torsdag 11 mars 2010

.Städa, städa varje torsdag....

....och till varje jul, det tycker jag inte är kul! =)
Ja jag håller på att försöka städa lite, men det är verkligen inte kul och jag är inte på humör för det heller. Skulle helst av allt vilja lägga mig i sängen med en bra bok, men det får bli senare! Får ju besök ikväll så jag måste väl få lite ordning på torpet, dessutom så åker jag ju imorgon, så då är det bäst att städa idag. Jag har svårt att se att mannen skulle göra det i helgen =)

Har haft besök av mina föräldrar här på fm. Trevligt, trevligt! Tycker om att dem kommer titt som tätt, alltid kul att ses och N blir överlycklig när dem kommer.
Nej, ska nog ta mig ngt att äta nu, har inte ätit lunch ännu och klockan börjar ju bli litegrann. Bäst att få i sig ngt innan huvudvärken kommer smygande. Sedan ska jag försöka bli klar med städningen innan grabbarna bus vaknar.

Ha en fortsatt skön torsdag!
Kramar och bananer!

Inga kommentarer: