måndag 22 mars 2010

.Kontraster

Snacka om kontraster! =) Har fått bekräftelse på att jag har fått fyra biljetter till Mora Träsks konsert i Örebro på fredag som jag och en kompis ska gå på med våra små killar. Dessutom har jag precis bokat biljetter till Ladies Night som går i Örebro i november. Har hört mycket bra om Ladies Night, så det ska bli såååå kul att få gå på. Jag och mina två systrar och en kompis ska gå, så då blir det party! =)
Ja mer kontraster än så kan det nog inte bli =)

Har precis varit och handlat och ska nu sätta mig en stund i soffan och bara slappa med en kopp te. Härligt!

Ha en skön kväll!
Kramar

4 kommentarer:

jenny sa...

Åh va roligt med både Mora träsk och Ladies night! Hihi kul :)

Vi har försökt introducera lillstumpan för mora också men tror hon är för liten för det ännu!

Ha en riktigt fin kväll, kramar!

Vickie sa...

Inga dåliga kontraster där inte ;) Ska bli kul att se ladies night, har jag velat länge. Hihi.
Ska väl ta och göra kaffe och fixa håret innan jag väcker barnen. Inte lätt att få till frisyren i början, ser alltid konstigt ut tills man liksom lärt sig.
Ha en skön dag!
Kram kram

cecce sa...

Åh...Ladies night hade jag också velat gå på!! Grattis till bijetterna. Tror säkert ni får jätte trevligt!

Önskar dej en fin tisdag!
Kram

Mrsfunky sa...

Till Vickie: Nej jag förstår att det inte är lätt i början med ny frisyr, jag om ngn vet ju det. Jag tycker i alla fall att du var bra tuff som klippte dig och du blev ju så läcker =)
Hoppas du får en bra dag!
Sköt om dig! Kramar