söndag 27 juni 2010

.Vilken dag, vilken härlig dag!

Vilken underbar dag vi hade igår, helt fantastisk! Vi tog det lugnt på förmiddagen, åt frukost ganska tidigt och var sedan ute en bra stund i trädgården och gjorde ingenting. Vi har hur mkt som helst som skulle behövas göras, men nej, det får vi ta en annan dag.
Sedan fixade vi lite lunch, firade lite midsommar igår bara vi i familjen. Vi åt sill och potatis, älskar det! Det är nog bland det godaste som finns på sommaren, det är sommar för mig! Till efterrätt blev det jordgubbar med vaniljglass och vispad grädde! Mmmmm, fantastiskt gott och ungarna åt hur mkt som helst. Båda killarna skulle kunna äta en hel liter jordgubbar var, det finns liksom ingen botten i dem.
På eftermiddagen åkte vi ut till Torp och strosade lite. Vi gick på barnmötet på eftermiddagen och umgicks även en del med våra goda vänner A och E som bjöd på gott fika vid deras husvagn.
På kvällen blev det mys efter att grabbarna lagt sig. Vi käkade tacos och mumsade sedan på chiliostbågar, en av favoriterna.
Sammanfattat hade vi en toppen dag tillsammans och jag är så glad att min kära man är hemma igen, nu är familjen samlad igen.

Idag har vi inte så mkt på schemat. Mannen min är och sjunger i kyrkan och jag och killarna är hemma och ska snart ge oss ut i solen och njuta. Ikväll ska vi sedan bjuda ut mina föräldrar på middag som tack för att dem har varit barnvakt så mkt. Vi tänkte gå på en thailändsk restaurang inne i Örebro, dem har underbar mat. Ska bli trevligt!

Hur har er helg sett ut?

Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kram

Inga kommentarer: