onsdag 30 juni 2010

.Goda nyheter och äppelkräm

Slängde ihop en stor sats med äppelkräm med kanel nu på eftermiddagen så killarna fick äta det till kvällsmat. Dem åt med god aptit båda två så det lär nog ta slut snabbt =)
Har hunnit med att städa nedervåningen så imorgon är det bara övervåningen kvar. Känns skönt att slippa städa så mkt imorgon med tanke på att det ska vara varmt imorgon. Skulle vilja åka till sjön imorgon, men vi får se vad som händer. Samtidigt tycker jag det är så tråkigt att åka själv med killarna. Det får nog bli en hemma dag med bad i poolen och lek ute. Blir det riktigt varmt får jag väl sätta på vattenspridaren och ta mig en liten avsvalkande dusch.
Förresten, idag hände det ngt riktigt kul, men samtidigt ngt som känns lite vemodigt. Kan inte gå in mer på det just nu, men jag återkommer om det senare.
Mannen min jobbar fortfarande, kommer nog inte hem förrän tidigast halv nio. Tråkigt! Är dessutom riktigt hungrig, så hur jag ska kunna klara mig tills han kommer det är en bra fråga. Funderar på att åka förbi den nya restaurangen som öppnat nere i city, dem ska tydligen ha bra sushi och det vore inte så dumt. Får se vad det blir. Måste ju få fira att min semester har börjat på riktigt nu!

Ha en toppenskön kväll!
Kramar

2 kommentarer:

Ina sa...

vad skönt med semester, hoppas att du får en forstatt trevlig vecka med familjen *vink*

Sara - Thaison sa...

Vad skönt att semestern har börjat och att ni har finväder.

Låter gott med kräm!!!

Blev det sushi??