söndag 13 juni 2010

.Åska i luften eller dålig dag?!

Hm, undrar om det är åska i luften idag eller om det helt enkelt bara är en dålig dag med huvudvärk och lite tålamod. Vet inte vilket som är bäst?! =) Nej, idag är ingen bra dag. Har en riktig jobbig huvudvärk som inte vill ge med sig och det känns som om jag inte har sovit på flera dygn. Har visserligen sovit väldigt dåligt dem sista tre-fyra nätterna, men i alla fall. Dessutom är mina rara små barn verkligen på bästa humör idag. Dem har testat och testat och testat. Det känns som om jag just nu bara vill göra som strutsen och krypa ner med huvudet i sanden. Som tur var kommer mannen hem om några timmar, vilket jag ser framemot. Nu ska han vara hemma igen i en vecka och sedan är det dags att bli gräsänka igen. Det har blivit lite mkt resor för honom på sista tiden. Det är inte så skoj att vara hemma själv med båda killarna, men det går ju. Jag är dock glad att jag inte har fler barn sådana tillfällen.

Ska jobba i natt igen och jobbar nu två nätter. Känner inte alls för det, men det kan ju bero på att jag är så hiskeligt trött. Det blir nog bra bara jag kommer dit. Tänkte försöka få undan det sista jobbet på kontoret oxå, så när killarna är klara med sin mellis får det bli en till tur upp till kontoret.

På återseende!

1 kommentar:

Vickie sa...

Känner igen det där, så har barnen varit idag, i alla fall halva dagen, är helt slut.. totalt.. sen får man ju så dåligt samvete att man inte orkar.. hm.. måste tyvärr säga att du ju kan ha otur nog att L:s humör kommer nu, 2-års trotsen som sätter igång kanske;) Förstår om det känns tufft, men har du tur går det över när han blir piggare.
Vi kommer ner midsommarhelgen, om vi inte hinner ses kan du inte skicka hem klänningen så får jag prova.
Vi får lov att försöka ta en heldag i sommar att träffas, grilla och mysa, var så länge sen sist. Saknar dig lillasyster!! Älskar dig!!!
Ta hand om er! Kanske kan höras i veckan, är ju arbetslös och hemma nu så...
Kraaaaaaaaaaaaam