måndag 7 juni 2010

.Måndagslista

Idag måndag är jag glad över:


-helgen som var, en mysig helg med min underbara familj bestående av sol, god mat och utelek.
- att jag idag får besök av en god vän och hennes lilla son. Trevligt!
- mina två underbara små killar, ni förgyller verkligen mitt liv <3
- att det bara är mindre än en månad kvar tills vi ska på semester. Jag längtar! =)
- att det är ny vecka med nya möjligheter och nya upplevelser. Ta vara på dagen, den kommer inte i repris!
- att jag på fredag ska träffa kompisen C och hennes son igen, alltid lika kul!
- att jag bara jobbar två nätter i veckan och sedan får umgås med mina barn resten av tiden, det finns inget bättre.
- att vi på onsdag ska på mysig dagisfest på lillkillens avdelning. Hoppas på bra väder!
- att jag lever det liv jag lever!

Önskar er alla en fortsatt skön måndag och en underbar vecka!

Inga kommentarer: