måndag 28 juni 2010

.Måndagslista

Idag måndag är jag glad för:

- att jag bara har en natt kvar att jobba innan ledigheten - underbart!

- att mannen min är hemma igen och inte ska iväg ngt mer (vad jag vet)

- att det ska vara soligt och varmt hela veckan, sommar när det är som bäst!

- att det bara är några dagar kvar tills vi ska på minisemester till kolmården och övernattning på ett slott.

- mina underbara föräldrar som ställer upp i vått och i torrt!

- mina fina små killar och min underbara man. Är glad att jag har er! Älskar er så! ♥

- helgen som varit, en underbar och skön helg med min familj!

- att jag är unik och det finns igen som är som jag! Vi är alla värdefulla och unika! Glöm inte det!



Önskar er alla en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!

3 kommentarer:

cecce sa...

Hej!
Vilket positivt och inspirerande inlägg:-)
Ja visst har man mycket att vara glad över. Även på en måndag!

Kramar:-)

Therese sa...

Så underbar måndagslista!!! Hoppas din ledighet blir lika mysig å positiv <3 Massa kramar!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny tävling hos Tant =)

Kram