tisdag 15 juni 2010

.He is back =)

Min lilla kille är tillbaka! =) Borta är den arga killen som hade sådant humör och bara slängde saker omkring sig och tillbaka är vår lilla myskille som ständigt har ett leende att bjuda på och som det lyser bus av. Det känns så skönt att han äntligen är sig själv igen efter att varit sjuk ett bra tag. Vi har myst gånger flera idag och när jag hämtade honom på dagis så kom han hoppandes på sin rumpa med ett leende. Han har överröst mig med pussar idag, så gulligt!
Hoppas nu bara att han får vara frisk ett tag nu, det vore skönt!

Sitter på jobbet igen och det är ganska lugnt på avdelningen. Skönt, för till helgen drar det igång. Vi flyttar då ihop med kirurgen över sommaren och då är det slut på lugnet. Somrarna brukar alltid vara hemska. Skönt att jag ska vara mammaledig nästan hela sommaren =)
Nu ska jag gå och ta mig en kopp te och sedan sätta mig en stund framför tv:n.
Sov gott och dröm sött!

Inga kommentarer: