lördag 5 juni 2010

.En lugn natt

Sitter på jobbet igen och i natt är det ganska lugnt på avdelningen. Jag har inte så många patienter att ta hand om och dem jag har verkar sova gott i natt till skillnad från föregående natt. Kan vara skönt med en lugn natt ibland, bara det inte blir för lugnt för då blir man så trött. Är ledig resten av helgen och går på igen på tis kväll och ska då jobba två nätter. Skönt med några dagar ledigt igen, speciellt om det ska bli bra väder, men det vet man ju inte om det blir eller ej. Vädergudarna kan man aldrig lita på =)

Imorgon ska mannen min på svensexa för en kompis, så efter att ha sovit några timmar så blir jag själv med alla tre killarna. Undrar vad vi ska hitta på då?! Är det bra väder funderar jag på att packa fikaväskan och bege oss till ngn lekpark eller så, vore inte så dumt. Eller annars är vi bara hemma och leker och badar i trädgården, det går ju det med.
Hoppas kvällen har varit bra och för alla er som har tagit studenten idag, ett stort grattis. Tänk va, det är nu 12 år sedan jag tog studenten, det är några år. Hm, jag börjar visst bli gammal =)

Sov gott!


Inga kommentarer: