måndag 14 juni 2010

.Nedräkning pågår =)

Japp, nu är det nedräkning på allvar. Jag har bara fem nätter kvar nu att jobba och sedan går jag hem och är mammaledig igen i åtta veckor. Hur ljuvligt känns inte det! =)
Sitter på jobbet just nu och det är bra lugnt på avdelningen. Önskade att vi hade mer att göra med tanke på att jag är så trött, men jag överlever nog den här natten med.
Ska bli skoj att se hur det kommer att gå med lillkillen på dagis imorgon. Han har inte riktigt kommit i form ännu, men jag tror att det ska gå bra. Vi insåg idag att det var nog tre-dagars febern som han hade för nu har han fått röda prickar och utslag över hela sig. Jag hoppas bara att han får gå till dagis då, men det smittar ju inte, så det borde väl gå bra.
Nej, nu börjar ögonen bli små, så nu är det nog dags att ta sig en kopp kaffe eller två innan det är dags att gå runt igen.

Sov gott!

Inga kommentarer: