torsdag 17 juni 2010

.Solen skiner och himlen är blå

....jag är så lycklig och jag är så glad! =)
Ja tänk vad skönt att känna så, att vara lycklig! Det är inte alla förunnat, men tänk om det vore det. Vad världen skulle se annorlunda ut då.
Hade en supermysig dag igår med mina små killar. Vi var ute och njöt av det vackra vädret och bara hade det bra! Underbart! =) Jag önskar att alla dagar vore så, det vore inte helt fel inte.

Lite bilder från gårdagen:



L åker på sin bil. Han kan sitta och köra på den i timmar, det är så kul =)


L sitter i sandlådan och gräver. Det är favoriten just nu och där spenderar han mkt tid!

N sitter och tittar på barnprogrammen


N med sina nya simglasögon som han fick. Han skulle tom ha på sig dem inne =)




N sitter och gräver i sandlådan.

Mina underbara små killar!

Jag älskar er! ♥


Inga kommentarer: