tisdag 15 juni 2010

.Tjej eller kille spelar ingen roll

Många har frågat mig om jag är besviken över att jag inte har ngn dotter. Ärligt talat, NEJ! Visst självklart hade det varit kul att få en dotter, för det är ändå ngt visst med mamma-dotter relation, men jag är så oerhört tacksam över mina små killar och skulle inte vilja byta ut dem mot en liten pipig tjej =) Nej, skämt åsido. När jag väntade andra barnet så blev jag lite besviken på ultraljudet när dem sa att det var en till kille, men redan dagen efter så var det borta och jag såg då framemot att få träffa vår lille son, en underbar liten kille som jag älskar mer än ngt annat ♥
Tänk att jag har blivit så välsignad att jag har fått två helt underbara och friska små killar (friska och friska, lillkillen har varit sjuk sedan han föddes), jag kan inte med ord beskriva min kärlek till dem.
Jag älskar er så mkt mina små prinsar, ni är mitt allt! ♥


1 kommentar:

Sofia sa...

Du skriver som om jag hade skrivit det själv. Jag känner precis likadant, längtade mycket efter en dotter när jag väntade lillen. Men nu har vi två underbara, duktiga, fina, friska, välskapta små killar! Skulle inte byta dem mot nåt i hela världen.

Kram, Sofia