tisdag 22 juni 2010

.God morgon tisdag! =)

"Solen skiner, himlen är blå
tänk vad det är skönt att leva då!"

Ja vad mycket gladare man blir när det är bra väder, strålande sol och blå himmel. Det är inte helt fel inte. Mina små killar vaknade som vanligt med tuppen. N vaknade redan kl halv sex, fick dock honom att somna om igen och sedan vaknade han inte förrän kl sju, helt ok för mig. Lillkillen vaknade strax innan halv sju, men hade varit vaken bra många gånger innan dess. Kände mig lite seg när det var dags att gå upp, men en titt genom fönstret på det vackra vädret fick mig genast att bli på bättre humör. Tänk vad det är härligt med sommar! =)

Idag ska vi träffa en kompis och hennes lilla son på förmiddagen. Hennes grabb är lika stor som min äldsta, så det lär bli fullt ös. Vi ska även käka lunch ihop och sedan ska N få vara kvar där när jag ska på 1 ½ årskontrollen med L. Ska bli spännande att se hur stor han är.

Önskar er en fortsatt trevlig tisdag! På återseende!



Inga kommentarer: