tisdag 15 juni 2010

.Beviljad semester eller inte?

Har lämnat in en ledighetsansökan för semester i november, men vi får väl se om jag får den beviljad eller ej. Vi funderar på att beställa en resa och åka iväg en vecka då, men vi får se vad som händer. Först av allt måste jag få beviljad semester och sedan får vi se. Antingen åker vi iväg en vecka bara jag och mannen min eller så är jag bara hemma hela veckan och njuter av att vara med mina barn. Det funkar ju det med! =)
Nej, nu börjar ögonen bli bra små så jag ska nog gå och sträcka på benen en stund.

På återseende senare idag!

1 kommentar:

Nikita sa...

hej !
Grattis du har vunnit solskyddskläder ifrån sunmate i min blogg =)

var snäll och mejla mig din adress
samt vilken storlek du vill ha
och om det är pojke eller flicka
bananen_nikita@hotmail.com