fredag 25 juni 2010

.Lillprinsen x 3

Tycker det är skoj att exprimentera lite med korten som jag har tagit och göra dem svartvita, behålla ngn färg, göra dem lite retro etc... Jag skulle dock vilja gå ngn bra fotokurs till hösten så jag lär mig att använda min kamera på bästa sätt och inte bara på autoläget. Det blir ju bra bilder då med, men det lär nog bli bra mycket bättre bilder om jag bara visste hur jag skulle använda min kamera. Det finns ju hur många funktioner som helst. Dessutom skulle jag vilja lära mig lite mer om photoshop, där finns det ju oxå mycket att lära. Tänk vad kul jag kunde ha då med alla bilder =)
Tog ett bra kort på lillprinsen idag som jag är nöjd med. Jag har ändrat lite på kortet så ett av dem är svartvitt med bara gröna nyanser kvar och ett är retro. Det blev inte så tokigt!





♥Min lilla prins! Jag älskar dig! ♥


1 kommentar:

Thaison sa...

Jättefina bilder. JAg skulle oxå vilja lära mig mer om fotografering och redigering för det är ju så himla roligt. Först borde jag dock köpa mig en riktig kamera men det är inte riktigt läge för det nu med tanke på husköpet.

Ni verkar ha haft en lugn och skön midsommar med jordgubbar, mums.

kram o fortsatt trevlig helg!