måndag 7 juni 2010

.Charmtroll

Hade besök idag av en kompis och hennes lille son som oxå är syssling till mina killar. Vi hade inte setts på bra länge nu så det var kul att få umgås lite. Vi fikade, pratade och tog sedan lunch på ett mysigt café inne i Kumla. Jättetrevlig dag! Hennes lilla son är ett riktigt charmtroll, så otroligt söt och glad. Vilken liten sötnöt! Så fort man tittade på honom så spreds ett leende i hans ansikte, lilla killen. Jag hade honom hos mig flera gånger och han var så gosig. Han la huvudet mot axeln och skulle mysa, så gulligt!

Ja vi hade en trevlig dag tillsammans, hoppas det blir fler!
Just nu håller mannen på att sätta in den nya diskmaskinen som vi har köpt, ska bli skoj att se hur den verkar. Imorgon ska även nya tvättmaskinen installeras så då kan jag tvätta ordentligt. Kul med nya saker!

Nej, nu ska jag sätta på lite kaffe till mannen och lite te till mig och sedan ska jag ta och skära upp lite ananas och ha till. Mmm, färsk ananas, mums!
Ha en fortsatt skön kväll!
Kramar


1 kommentar:

Sara - Thaison sa...

Om du tycker om ananasen hemma så skulle du älska den som är här. Den är verkligen läskande god.

Låter som ett riktigt charmtroll den lilla pojken.

Vilken otur med kontrollen med scaningen. Det stämmer nog att du nu kommer att bli kollad lite oftare. Typiskt. Håller med dig om att det är den bästa saken de kommit på.

kram