måndag 21 juni 2010

.Måndagslista

Idag måndag är jag glad för:
- att det ser ut att bli en fin dag med blå himmel och strålande sol

- att det bara är några dagar kvar innan mannen kommer hem igen

- att jag bara har tre nätter kvar att jobba, är sedan ledig åtta veckor. Härligt!

- helgen som var och det underbara bröllopet som vi fick dela med E och P. Vilken dag!

- att min minsta prins har fått vara frisk i över en vecka nu, det är inte illa =)

- mina fina små killar som jag har äran att få vara mamma åt. Ni är underbara!

- det bara är mindre än tre veckor kvar tills vi ska till Danmark. Längtar!

- att det snart är midsommar, vilket ska firas med glass på smultronstället i Söderköping (dock utan min kära man, men jag överlever nog)





Önskar er alla en fortsatt trevlig måndag och en skön midsommarvecka!






1 kommentar:

Agnes sa...

En mycket trevlig lista du knåpat ihop idag :)