onsdag 2 juni 2010

.Picnic i det gröna

Idag när jag och L hade hämtat N ifrån dagis så hade vi lite picnic ute på gräsmattan. Vi tog ut en filt, tog med lite frukt och riskakor och andra kakor, samt ngt att dricka och satte oss under äppleträdet och myste! Det var sååå underbart!
Jag älskar verkligen den här årstiden! =)
Jag och killarna har haft en mysig eftermiddag ute. Killarna har badat i sin lilla pool, lekt i sandlådan, kört race ute på vägen med sina bilar, samt gungat och hoppat studsmatta. Jag kan tänka mig att dem kommer att somna gott i kväll efter en heldag ute. Känner mig själv lite seg efter en dag i solen.








Nu börjar det bli dags att fixa lite middag, så vi ska väl kanske gå ner och göra det. Mannen blir lite sen, men när han kommer hem tänkte vi grilla lite köttfärsbiffar samt äta sallad till. Mmm, grillat är aldrig fel!
Ha en fortsatt skön och trevlig onsdagkväll! Njut av det vackra vädret!

2 kommentarer:

Therese sa...

Åh både picknick och grillat, vilken toppen dag :-) Vardagslyx när den är som bäst!!! Kram

cecce sa...

Åh..vilken mysdag!!
Visst underlättar det mycket när solen är framme!

Hoppas du kan fortsätta njuta i morgon!

Kramar