måndag 28 juni 2010

.En dag i solen!

Igår var ytterligare en underbar dag i solen med min härliga familj! Jag är så oerhört tacksam för min familj, jag älskar er så!
Vi var hemma och gjorde ingenting! Njöt av solen och värmen, lillkillen badade, barnen lekte, vi solade och hade det allmänt gott i värmen. Vilken dag!
På kvällen åkte vi in till Örebro och åt fantastisk mat på Coco Thai och barnen skötte sig exemplariskt. Visst fick vi säga till N några gånger, men i det stora hela var dem sååå duktiga och hjälp vad dem åt. Vi åt vårrullar till förrätt och sedan till hvudrätt var det buffe. Man fick plocka på det man ville ha och sedan tillagade kocken det när vi tittade på. Mysigt och gott!
Ja det var en härlig kväll med mina föräldrar!

N sitter i sandlådan och gräver!

L leker i sandlådan!



Inga kommentarer: