onsdag 2 juni 2010

.Strålande sol och fräkniga kinder

Visst är det härligt med sommar och sol och brunbrända ben och fräkniga kinder =)
Hoppas nu att värmen får vara kvar ett tag till, men man vet aldrig!
Idag fick N gå till dagis igen efter att han har varit sjuk och han blev inte glad när jag skulle lämna honom. Han ville att jag skulle vara kvar med honom och klamrade sig fast vid mig. Lilla gubben! Det gick dock bra tillslut och jag och L kunde gå vidare. Vi tog en lång och härlig promenad, vilket var skönt på morgonkvisten. Det hade fortfarande inte blivit så varmt, så det var njutbart.
Nu sitter jag här och väntar på att min fiskgratäng ska bli klar så jag kan äta lite lunch och sedan gå ut en stund till i solen innan det är dags att hämta N ifrån dagis. L ligger ute i sin vagn och sover.
Fick förresten provsvaret på L´s urinprov och det visade ingenting. Urinodlingen var inte klar ännu, men det kommer säkert inte att visa ngt det heller. Han hade hög feber igår med, men imorse var han feberfri, så jag hoppas att det går år rätt håll. Om nu bara astman kan bli bättre, så vore det bra.
Nej, nu ska jag njuta av min lunch.

På återseende!

Inga kommentarer: