fredag 4 juni 2010

.Cabtur och dem gyllene bågarna

Ikväll ville N att vi skulle åka och äta hamburgare, så när mannen min kom hem tog vi cabben och åkte till Mc Donalds för att käka kvällsmat. Vi åkte nercabbat hela vägen med killarna och det var så skönt. Lillkillen har aldrig åkt så förut pga att han har varit så liten, men nu testade vi och det gick bra.
Gissa om N var nöjd och glad när vi kom hem. Först fick han äta kvällsmat på sitt favvoställe och sedan åkte vi med BMW:n dit och det är hans favoritbil. Han älskar att åka med caben. Hm, undrar vem som har påverkat där =)

Eftermiddagen spenderade jag och killarna ute i trädgården som vanligt. Jag solade och dem badade och lekte, I love it!
Vi hade en underbar dag i solen och fler kommer det att bli.
Nej, nu är ögonen ännu mindre och jag känner att jag snart inte ser vad jag skriver, så då är det dags att ta en paus och gå och sätta sig en stund.

Hoppas dagen varit bra och att ni får en underbar fredag och en härlig helg!
Kramar

1 kommentar:

lindet sa...

tack, ja jag är jätte glad=) inte illa pinkat inte! hehe

tack för mailadressen ;)

kram