onsdag 30 juni 2010

.Semestern har börjat! =)

Nu har jag jobbat min sista natt och ska nu vara ledig i åtta veckor. Fattar ni, åtta veckor! Det är länge det. Jag ska inte jobba igen förrän i slutet av augusti, hur bra känns inte det. Tänk om vi på toppen av det får en toppen skön och varm sommar, jag kommer att njuta!
Har precis hämtat killarna ifrån dagis och nu sitter dem här i köket och äter mellis. Känns konstigt att dem inte ska vara på dagis på ett tag nu. Stora killen kommer att vara ledig i fem veckor och lillprinsen i åtta veckor.
Hm, undrar om vi ska hitta på ngt gott i kväll att äta för att fira lite att semestern har börjat. Det vore inte så tokigt!
Ja, annars har det inte hänt så mkt mer idag, jag har bara sovit. Tänkte passa på att städa lite idag när det inte är så varmt. Bäst att passa på då. Resten av helgen ska ju bli nästan 30 grader varm och vem vill stå och städa då. Det verkar som om vi kommer att ha tur med vädret i helgen när vi ska på minisemester till Kolmården. Det ska bli så härligt att få åka bort i helgen, mysa med familjen, äta gott och bara ha det bra. Nästa vecka drar vi sedan till Danmark, först två dagar i Köpenhamn och sedan vidare ner mot Västhavet och den sidan av Danmark. Spännande!

Hoppas dagen varit bra!
På återseende!
Kramar

Inga kommentarer: