torsdag 10 juni 2010

.Städhjälp sökes!

Jag brukar städa på torsdagar, det är min städdag. Idag känner jag dock inte alls för att städa. För det första har jag inte sovit särskilt mkt och för det andra har jag en liten kille som är riktigt hängig och bara vill sitta i mitt knä hela tiden. Han orkar ingenting. I natt var han inte alls pigg, hade 40,8 i temp och sov i stort sett ingenting. Hoppas verkligen det vänder snart! Nu innan han skulle lägga sig hade han bara 39,6 i temp. Usch, lider så med min lilla prins =(
Ja, jag ska väl ta tag i städningen, men visst vore det skönt att ha en städerska som kunde städa hela huset, speciellt sådana här dagar då man inte orkar och dessutom har sjuka barn. Det vore värt varenda krona =)

Nej, dags att göra lite nytta!
På återseende!


Inga kommentarer: