måndag 21 juni 2010

.Mina underbara prinsar! =)

Jag är så tacksam att jag får vara mamma till två små fina killar!

Ni är mitt allt och jag skulle inte kunna leva en dag utan er i mitt liv.




N min underbara lilla kille som redan har blivit 3½ år. Vad fort tiden går!
Det känns som om det var igår jag fick honom på mitt bröst och nu är han redan stora grabben som vet vad han vill och har kommentarer till allt =)


L min lilla kille som nu är 1½ år och har mkt vilja och humör. Han vet vad han vill och är så mysig och go. Han tycker om att kramas och kan komma närsom och lägga huvudet i knä. Min lilla bebis börjar bli stor han med =)

♥Jag älskar er så mycket! ♥

5 kommentarer:

Anonym sa...

Halloy,
Kolla gärna in i min fina internetshop..

www.gniztra.com
kram

Anonym sa...

De är verkligen superfina!!

ps. har två tävlingar igång i bloggen som jag tror att du skulle gilla - var gärna med! Ds.

/Jeanette
http://gratistokig.blogg.se

cecce sa...

Mmmm...dina små prinsar är så söta!
Visst blir man lycklg då man ser sina små..oc stora med för den delen:-)
Tiden går fort och man har dem till låns en stund. Det gäller att ta vara på tiden!!

Kramar

Agnes sa...

Vilka fina pojkar du har ♥
Kram

Sara - Thaison sa...

Det finns nog inget större än sin kärlekt till sina barn.

Hoppas du får en härlig vecka med dina små prinsar.

kram