tisdag 15 juni 2010

.Dax för potträning igen

Idag när jag hämtade lillkillen på dagis så berättade dem att han hade varit utan blöja hela dagen och att det hade gått bra. Han hade inte ens en blöja när han sov och det gick väldigt bra. Så nu är det bara att köra på om dagarna, vem vet, han kanske blir torr om ngn vecka. Han är så duktig min lilla kille, är så stolt över honom. Det är bra gjort för att bara vara 1½ år tycker jag.
Jag har köpt på mig en hel hög med kalsonger nu, så det borde räcka ett tag. Hittade lagom stora kalsonger på Kappahl, dem var helt perfekta för honom.
Ja, nu har jag ingen bebis längre, vad konstigt det känns! Min lilla bebis börjar bli stor!

Ska gå och ta bort lillen ifrån pottan nu och sedan ska vi nog gå ut en stund.
På återseende!

1 kommentar:

Therese sa...

Jisses så duktig han är, är järre impad! Vår Lura har allt blöjor än, även om hon ofta säger till, men nu i sommar ska vi ta bort dem helt :-)

Å visst får du köpa brädan, maila mig din hemadres så återkommer jag med tot pris å konto nr.

Stort grattis till vinnsten hos nikita!

Kram!