onsdag 23 juni 2010

.En dag på stranden

Idag packade vi väskan full med fika och mat och åkte sedan till stranden tillsammans med min syster och hennes barn samt mina föräldrar. Vilken underbar dag! Vilken värme! Nu är det verkligen sommar på allvar =)
Det var ganska kallt i vattnet fortfarande, men N var i en hel del ändå och badade och syrrans tjejer var oxå i en hel del. Dem är som små fiskar dem, speciellt dem två stora.
Åkte sedan hem till syster yster en stund och tog kaffe efter flera timmar på stranden och sedan lämnade jag killarna där och åkte hem. Dem ska vara hos mina föräldrar nu medan jag jobbar två nätter, kommer att sakna dem små liven. Det är bra tomt utan dem här hemma, utan deras skratt och deras små glada ansikten. Dem förgyller verkligen mitt liv.

Lite bilder från dagen:


N i sitt härliga fem myror linne


L sitter och äter banan


N sitter på filten och väntar på att fikat ska dukas fram


N på bryggan


N med sina simglasögon på sig, vilken liten cooling...ser ut som en liten uggla =)



L sitter på stranden och gräver - har på sig sina nya fina solkläder


Syrrans minsta på väg ner i vattnet


Syrrans äldsta tjej och minsta tjej ligger och slappar

Ska gå ner och greja lite nu och ska sedan ta mig en kopp kaffe innan jag ska åka och jobba lite.

Ha en fortsatt härlig kväll! Kramar




1 kommentar:

Agnes sa...

Guuud vad härligt! Nästan varenda blogg jag följer har visat upp badbilder. Äntligen är sommaren här :)
Kram