måndag 21 juni 2010

.Kusinträff och promenad

Idag åkte jag och killarna hem till mina föräldrar för att träffa min syster och hennes tre barn som var där. Vi ses inte så ofta så det var kul att få träffas lite medan det fanns möjlighet. Dessutom tyckte N att det skulle bli kul att få leka lite med hennes stora grabb som är 6 år. Hon har även en tjej på 5 år och en till grabb som blir 4 i oktober, men N vill helst leka med stora killen. "Han är min kompis, han är min största vän" sa han innan vi åkte. Så gulligt!
Vi hade en underbar dag tillsammans med skön promenad, lek ute i trädgården, kaffe med dopp samt lunch. Kul att få umgås lite mer med storasyster. Önskar det blev oftare!

Lite bilder från dagen:




N sitter i bredvid en stor skördetröska

N och kusinen I som oxå är mitt gudbarn

N står och tittar ner på vattnet

L sitter och gräver i mammas och deras sandlåda. Han kan sitta i timmar och gräva!

Kusinerna står på rad och tittar på får

Kusiner på rad - kastar stenar i vattnet


Tack syster för en trevlig dag! Det var så skoj att få ses lite idag, får göra om det snart igen.

Ja det var en mkt trevlig dag och stora grabben somnade i bilen redan efter tre minuter i bilen, snacka om trött =)

Hoppas dagen varit bra! Ska snart ta och lägga stora grabben och sedan ska jag fixa lite kvällsfika till mig och sätta mig med andra delen av Marie Jungstedts kriminalroman. Ser frameot att få se vad den handlar om. Lär nog bli en sen kväll ikväll igen, kunde inte lägga ifrån mig första delen.

Inga kommentarer: