fredag 25 juni 2010

.Midsommarfirande

Har haft en trevlig dag idag ,trots att mannen min inte har varit hemma och trots att jag och killarna var hemma hos mina föräldrar medan alla andra var och käkade glass. Det var skönt att bara få vara där och ta det lugnt. Vi tog en promenad till affären och köpte varsin glass samt lite jordgubbar som vi smaskade på under dagen. L åt hur mkt som helst, han bara älskade jordgubbarna. Runt fyra tiden kom dem andra hem så då började vi med middagen och det smakade väldigt bra, åt dock lite för mycket som vanligt. Att det ska vara så svårt att äta lagom mycket =)
Tog lite jordgubbar och glass efter maten och sedan begav vi oss hemåt. Killarna var bra trötta när vi åkte hem och somnade i bilen, så nu sover båda grabbarna. Det blev en relativt tidig kväll, men det känns rätt så bra med tanke på att jag är så trött. Det lär nog bli sängen om inte alltför lång tid.


Lite bilder från dagen:


N sitter vid bordet och väntar på maten


N på trappen på väg ut på promenad



N med brorsans lilla tjej


N i hallen på väg ut


L i sin vagn, på väg ut

Det har som sagt varit en trevlig dag och jag har peppar peppar inte varit så trött som jag trodde jag skulle vara. Jag börjar dock känna mig lite småseg nu, så det blir nog till att göra sig i ordning och sedan lägga mig, annars lär väl inte jag vara människa imorgon =)
Ha en fortsatt trevlig midsommar!


1 kommentar:

cecce sa...

Hej!
Verkar som du haft en riktigt mysig dag!
Visst är det konstigt att man aldrig lär sig äta lagom:-)
Fast jordgubbar kan man inte få för mycket av:-)

Kramar