fredag 11 juni 2010

.Fredagstävlar


Jag tävlar om en Mr Uggly-sparbössa i valfri färg från DESIGN-BOLAGET!
Delta hos Agnes du också!


"Jag är med och tävlar hos Lindet om en sommarpyjamas från Wilma & Morris.
Var med och tävla du också, tävla här!
Tävlingen avslutas 29/6 kl. 20.00 och vinnaren lottas fram!"


Jag är med och tävlar om ett presentkort hos Faster Safiras bod hos Nikita
tävla HÄR du med!


" Jag tävlar om sommarens härligaste klädpaket med kläder från underbara Röda Hund i samarbete med jennyn.blogg.se

Var med och tävla HÄR du också! "





2 kommentarer:

Therese sa...

Jag har läst alla Läckbergs å måste säga att jungstedt är strået vassare så nu har du nått att se fram emot ;-) Tack för fina tävlingstips, ska nog försöka hinna med å vara med i nån av dem jag med! Njut av sol och helg! Kram

lindet sa...

lycka till ;)