söndag 13 juni 2010

.Rödhårig liten kille till salu

Jag har en rödhårig liten kille till salu. Han är 18 månader gammal och har för tillfället ett hemskt humör. Han sover hela nätter och han äter det mesta, dvs ganska lättskött, förutom humöret =)
Ngn som är intresserad! =)

Ja, usch, dem senaste dagarna har inte varit roliga. Min lilla kille har mått skitdåligt och dessutom nu när han börjar bli piggare igen så har han ett hemskt humör. Jag har inte sett honom så förut. Hoppas verkligen att det är ngt som går över, för annars vet jag inte vad. Minsta lilla motgång och han skriker och skriker hur länge som helst och maten slänger han ner på golvet. Han har inte haft särskilt mkt humör förut, så man är inte direkt van med det.
Försöker få i killarna lite lunch nu och sedan tänkte jag nog försöka gå ut ett tag.
Det har varit en tuff och intensiv helg, därav att jag inte har orkat blogga.

Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kramar

1 kommentar:

sara - thaison sa...

Den där texten skulle ha kunnat varit hämtad från min blogg :) Känner igen mig såå väl med min lilla vilding som ibland är hur kramgo som helst.

det går över :)
kram