onsdag 9 juni 2010

.Lågt immunförsvar?

Jag börjar undra om allt verkligen är som det ska med min lilla kille. Han är sjuk JÄMT! Han har varit feberfri i några dagar bara och sedan nu efter ngn dag på dagis igen så är det dax igen. Dem ringde nu kring lunchtid och sa att han hade närmare 39 i feber och han såg verkligen hängig ut. Lilla gubben! Hoppas nu bara att det inte håller i sig så länge som sist. Kul när man ska iväg inatt igen när man inte får sova, men det får väl gå ändå. Ska bara äta lite lunch nu och sedan tänkte jag försöka lägga mig en stund igen får vi se om det går.
Det känns så tråkigt, han får inte vara frisk många stunder inte, ibland undrar jag om det inte är ngt med hans immunförsvar eller om han bara hör till dem som jämt är sjuka. Jag kan inte vara hemma i natt och mannen hade ett jobb som han var tvungen att ta imorgon bitti så en kompis lovade att ha honom i några timmar imorgon så jag kan få sova. Jättesnällt! Skönt att ha vänner som ställer upp =)
Ikväll skulle vi egentligen ha gått på sommarfest på hans avdelning, men det blev inget av det heller. Det känns lite surt, hade sett framemot det och eftersom N inte kunde gå på hans sommarfest när han hade vattkoppor så hade han sett framemot att få gå på lillebrors fest. Nåja, vi får festa till det lite härhemma istället.
Nej nu ska jag äta lite och sedan ska jag försöka vila en stund igen.

På återseende!


1 kommentar:

jenny sa...

Astrid hade också en så där period när hon var sjuk jämt, 2-3 dagar VARJE vecka, hur jobbigt som helst...

Passar på att tipsa om min senaste STORA tävling som är som klippt och skuren för dig ;-)

http://jennyn.blogg.se/2010/june/vinn-sommarens-maffigaste-kladpaket.html