torsdag 24 juni 2010

.Trött, tröttare, tröttast

Vet inte vad det har varit med mig idag, men hjälp vad jag har varit trött. Hade ställt klockan på halv tre och vaknade inte en gång innan dess. Hade nog kunnat sova några timmar till, men hade beställt träff med en kompis nere på fiket på stan. Det var bara att gå upp och göra sig i ordning och sedan åka ner och fika lite, vilket inte satt helt fel. Eftersom jag inte hade käkat ngn lunch så beställde jag in en stor räkmacka och det satt inte fel inte. Det var trevligt att få umgås lite med E utan barnen omkring oss. Tack E för en trevlig eftermiddag, även om jag kanske inte var världens trevligaste idag (var som en zombie)!
Hem och dammsugade och skurade nedervåningen, så man kan få lite midsommarfint hemma. Övervåningen får jag ta ngn annan gång, varken hade lust eller ork till det. Gick sedan och la mig igen en timme, så nu känner jag mig i alla fall lite piggare.
Saknar mina små skruttar en massa, ska bli skönt att få hem dem imorgon. På tal om det så lär det bli en speciell midsommar i år. Ska jobba i natt och sedan får jag bara sova en timme imorgon innan jag måste åka och hämta killarna. Ska sedan vara hemma hos mamma och pappa medan dem åker till Söderköping. Känner inte att jag orkar följa med dit när jag inte har sovit. Jag och killarna ska mysa lite hemma hos dem istället. Sedan på kvällen blir det grillning med mina föräldrar och en av syrrorna och hennes familj. Det blir säkert trevligt! Hem sedan på kvällen och lägga killarna och sedan kommer mannen hem runt ett tiden på natten. Äntligen! =)

Nej, nu ska jag ta mig ngt att äta innan det är dags att bege sig till jobbet igen. Hoppas den här natten blir lite lugnare, för natten som var var bra hektisk och vi fick inte sitta mycket.
Ha en fortsatt fin kväll!
Kramar


1 kommentar:

cecce sa...

Oj, vilken sömnbrist du ligger inne med!
Hoppas du trots allt kan få en trevlig midsommar!!

Kramar