torsdag 17 december 2009

.Tidiga julklappar

Häromdagen fick jag två tidiga julklappar av min chef (dvs min man). Det var ju ifrån företaget eftersom jag är anställd där. Jag blev så glad! =)
Först fick jag en vattenkokare som jag hade tittat ut:



En svart philips vattenkokare - snygg och väldigt bra!

Sedan fick jag även ett fotbad:



Jag har dock inte hunnit med att använda det ännu, men jag funderar på att inviga det ikväll. Mina fötter är hemska så jag tyckte att det kunde vara bra för fötterna att sitta i fotbad några gånger i veckan. Får se sedan hur ofta jag kommer att använda det, men i alla fall.
Nej nu ringde precis en kompis och frågade om hon fick komma förbi på lite kaffe, så då får jag skjuta upp städningen ett tag till. Yes!

Ha en trevlig torsdag allesammans!

Kramar


Inga kommentarer: