tisdag 8 december 2009

.En vanlig tisdag

Redan tisdag och jag känner mig sååå seg fast veckan bara har börjat. Undrar varför!? Nåja, det har varit en mysig och trevlig dag. Hade bestämt träff på Marieberg med en kompis och hennes två barn. Var tvungen att åka dit och försöka få tag på ett par jeans. Alla mina jeans är antingen hål på eller för små...hm, undrar om dem har krympt eller så =) Hittade ett par snygga jeansleggings på Only, satt perfekt, så dem fick det bli. Behöver egentligen fler jeans, men får köpa några fler lite senare. Pengarna ska ju räcka över jul oxå.
Var även på Hm och hittade en snygg skjorta till stora killen så nu är deras juloutfit klara. Dem kommer att bli riktigt snygga och fina mina små killar. Ska försöka lägga ut kort på kläderna imorgon.
Efter lunch på donken åkte vi hem hit och då passade även dem på att gratta L. Klockan två hämtade jag N ifrån dagis och sedan gick vi hem och fikade och killarna lekte och hade skoj. Kul att se N och E tillsammans, dem har så kul ihop. Jag kan bara tänka mig hur dem kommer att vara när dem blir äldre, hjälp =)
Ja sedan var det dags för middag och göra klart barnen för kvällen och efter det åkte jag och handlade och nu så sitter jag och försöker ta det lite lugnt framför tv:n. Har haft riktigt ont i huvudet dem sista dagarna, vet ej vad det beror på. Funderar på om det kan vara spänningshuvudvärk eller så.

Önskar er en fortsatt trevlig kväll, själv ska jag snart titta på Desperate Housewifes.

Kramar

Inga kommentarer: