onsdag 23 december 2009

.Dan före dopparedan

Ja imorgon är det julafton, hur konstigt känns inte det =) Som vanligt har det varit fullt upp idag, har haft sååå mycket att göra. Känner mig helt slut, men så är det väl dagen innan julafton. Stressa, stressa, stressa! Har städat hela huset, dammat, dammsugit, skurat, har fixat skinka, klätt granen, badat barnen, strykit alla kläder tills imorgon etc....Som sagt, fullt upp har det varit. Men nu sitter jag framför tv:n och tittar på uppesittarkvällen på fyran. Har inte spelat bingolotto på flera år, men det är lite skoj faktiskt, speciellt en sådan här kväll. Jag vet att vi gjorde det varje år när jag var liten och bodde hemma.
Tråkigt nog var mannen tvungen att åka och hämta J junior ikväll, så jag får sitta själv och spela en stund. Är dessutom väldigt hungrig, men desto fler skinkmackor blir det när mannen kommer. Får käka lite skumtomtar under tiden. Har en hel skål med tomtar framför mig =)
Har en hel del bilder som jag tänkte lägga ut, men datorn har pajat, så det får bli efter jul. Den som väntar på något gott.

Nej, nu ska jag fortsätta att spela! Jag önskar er alla en god jul och ett gott nytt år!

Kramar

Inga kommentarer: