tisdag 1 december 2009

.1:a december

Idag är det redan 1:a december och nu är det bara 23 dagar kvar till julafton. Hjälp, tiden går så fort! Om bara fem dagar blir min lilla prins ett år och det känns som om det var igår jag gick med stor mage och väntade på att han skulle titta ut.
När det är december så är det dags för julkalenderar av olika slag och N har två stycken, en chokladkalender och en med julklappar. N var överlycklig imorse när han fick sin chokladkalender. Det är kul att se honom bli så glad. Jag har oxå gjort en julkalender med julklappar till honom så han fick även ett litet paket med en bil i och hjälp vad glad han blev. Han skulle tom ha med sig bilen nu när han skulle sova =)
Ja, det behövs inte mycket för att göra honom glad inte. Det är tur det!
Ska snart sätta mig och äta lite mat, det blev över från igår så idag blir det potatis och fisk med citron och dill sås, samt gröna ärtor. Mums! Jag älskar fisk, skulle kunna äta det flera gånger i veckan.
På eftermiddagen idag kommer en kompis till N över med sin mamma. Det blir trevligt! Lite adventsfika och lek för barnen, inte fel inte!
Nej, nu kurrar magen igen, bäst att göra ett ryck!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kramar

Inga kommentarer: