fredag 11 december 2009

.Idolfinalen

Vem vinner och vem försvinner? Det är frågan! Jag har hejat på Erik ända sedan början. Han är så grym och dessutom bra söt =) Vilken röst han har. Tänk om man hade en sådan röst och var så ung. Tyvärr tror jag att det kommer att bli Calle som vinner, men jag tror och hoppas fortfarande på Erik.
Har tillbringat dagen hemma hos mina päron. Har druckit en massa kaffe, fikat, ätit mat, spelat yatzy och bara haft en trevlig dag. Tack för en trevlig dag!
Har sedan hunnit ätit lite hemlagad och god pizza och ja, nu sitter jag här framför tv:n och ska titta på idolfinalen. Tänkte ta och värma lite glögg senare. Har köpt hem choklad och chili glögg, ska bli spännande att pröva. Har hört att den ska vara riktigt god, så det får vi hoppas.
Nej, nu tycker mannen min att jag ska sluta skriva och vara lite social i stället, så jag får väl ta och lyda hans råd =)
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig fredagkväll och en underbart skön och mysig tredje advent.

Kramar

Inga kommentarer: