fredag 18 december 2009

.Akut fix av håret

Mitt hår är inte det roligaste. Det är tunt och tråkigt och om det inte var tunt innan barnen så är det garanterat det nu efter L. Jag har tappat så mycket hår efter att jag slutade amma L. Usch, känns lite jobbigt. Dessutom så önskar jag att det kunde växa rekordfort så jag kan få ner håret igen. Jag, vet varför klippa sig kort om man sedan inte vill ha det kort. Det var värt ett försök och jag trivdes inte bra i det så nu ska håret ner igen. Drömmen vore att ha jättelångt, men med mitt hår lär det aldrig hända. Får var nöjd ändå! =)
För att göra något skoj med håret innan jul köpte jag i alla fall en toning som jag hade i häromkvällen och det blev inte så tokigt. Mannen min fick leka frisör för en kväll och han grejade det bra.
Till våren är min frisör tillbaka igen efter att ha varit mammaledig så då ska jag fixa det ordentligt. Vill gärna inte gå till ngn annan frisör, men jag måste väl göra ett försök el två innan hon kommer tillbaka. Var hos en frisör i Hallsberg härom veckan. Brukar klippa N där och dem är trevliga och snälla. Blev faktiskt nöjd med håret även om det inte var min vanliga frisör =)

Kramar


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer: