måndag 14 december 2009

.Idag är jag glad för

- att det gick så bra för N på hans luciafirande imorse. Dem var såååå söta!
- att jag har världens underbaraste och härligaste små barn. Jag älskar er så!
- att det bara är några dagar kvar tills jag och mannen min åker upp till Stockholm (utan barn)
- att jag har världens underbaraste man som jag älskar så mycket
- att det inte är många dagar kvar till julafton
- att vi nästan har köpt klart alla julklappar och slipper stressa
- alla mina underbara vänner och min familj, ni är guld värda!
- att jag får vara hemma några månader till med mina barn
- att jag vann 500 kr i presentkort hos Wishdesign - jätteroligt!

Jag skulle kunna säga ännu mycket mer saker som jag är glad för, men det får bli en annan dag.

Kramar i mängder

Inga kommentarer: