fredag 18 december 2009

.Skinkmacka och glögg

Måste snart gå och göra mig i ordning. Ska över till ett par goda vänner i eftermiddag/ kväll och äta den traditionsenliga skinkmackan samt dricka en massa glögg. Mysigt! Vi har varit hos E och P dem senaste åren och ätit en massa skinkmackor och E´s underbara hemgjorda godis som bara smälter i mun. Mums! Ska bli trevligt! N längtar efter att få komma och leka med E, hoppas att det kommer att gå bra ikväll och att dem håller sams. N brukar bara få sova max en timme, men eftersom vi ska bort ikväll så får han sova tills han vaknar, så han sover ännu. Skönt!
Lillkillen däremot ville inte sova idag, så vi får se hur det blir med honom. Nej, nu ska jag gå upp och titta vad jag ska ha på mig och sedan hoppa in i duschen.

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Kramar


Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer: