lördag 5 december 2009

.Julkonsert

Om ca två timmar kommer min kära syster yster förbi och efter det åker vi tillsammans till kyrkan för att lyssna på julkonserten som är där ikväll. Ska bli skoj att se och höra. Den kommer nog att bli väldigt bra! Önskar att jag själv kunde vara med och sjunga, men jag besparar nog alla gäster det =) Visst, jag är väl inte sååå dålig, men bättre finns det ju. Mannen min var med för två år sedan, men som det är nu så har han inte tid, även om han skulle vilja. Att vara egen företagare är minsann inte alltid så lätt.
Nej, jag kanske borde gå upp och byta om. Jag ska nog inte åka i mysbrallor till kyrkan, även om det är bra skönt. Har gått i det hela dagen och jag älskar det!
Ska även plocka fram lite kläder till morgondagen och dess kalas. Min lilla prins, så stor!

Kramar

Inga kommentarer: