torsdag 10 december 2009

.Julbord x flera

Igår kväll åkte jag in till Örebro för att gå på julfest med jobbet. Blev så glad när dem frågade om jag ville följa med. I år var festen lagd på Strike, där vi först avsmakade deras julbord och sedan bowlade i två timmar. Det kändes att jag inte är en i gänget längre. Undrar om jag någonsin kommer att bli det , med tanke på att jag bara ska jobba natt. Nåja, det ordnar sig nog. En sak i taget! Ser framemot att få börja jobba om några månader, men funderar på om jag ändå inte ska söka skola till hösten. Kommer jag in så får man ta beslut då om hur man ska göra.

Ikväll ska jag oxå ut och käka julbord. Min man ska bjuda ut han som brukar hjälpa honom i företaget och då får jag och hans fru oxå följa med. Jag är ju dessutom anställd i företaget. Det ska bli trevligt! Hoppas att det är bra mat.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Känner mig såååå seg, skulle kunna sova i flera timmar. Ändå så sov båda killarna till klockan åtta i morse, så det blev en morgon till med stress för att hinna i tid. Skönt att dem har börjat sova lite längre. Hoppas det fortsätter så.

Pratade med en kompis som ringde förut och hennes minsta grabb sover jättedåligt på nätterna. Han vaknar minst en gång i timmen och vissa nätter en gång i halvtimmen. Snacka om att man skulle bli trött då. Jag lider med henne!
Håller på att läsa andra delen av Harry Potter och dem är ju väldigt bra. Jag har läst dem förut, men då på engelska. Håller på att läsa dem på svenska nu. Skulle gärna vilja se alla filmer oxå, funderar på att köpa dem.
Nej, nu ska jag fortsätta lite med städningen, så jag blir klar ngn gång.


Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdag!
Kramar

Inga kommentarer: