onsdag 16 december 2009

.Hej mitt vinterland

Tänk va, nu är det vinter! Det är helt underbart ute och jag njuter av fulla muggar. Hoppas verkligen att all snö får ligga kvar nu tills det blir jul. N var överlycklig när han fick åka snowracer till dagis. Fortare mamma, fortare, skrek han. Så gullig! Får nog försöka vara ute en del och åka lite pulka nu när det finns snö.
Efter att ha lämnat N på dagis så tog jag mig en liten promenad i det vackra vädret och passade även på att ta lite fina vinterbilder. Har beställt ett fotoredigeringsprogram nu som jag väntar på så då kommer det bli ännu roligare att ta kort.



Vackert vinterland1


Rönnbär i vacker vinterskrud =)






Vintergata






L ligger nerbäddad i vagnen på väg ut....ser skönt ut!


Ja det var så skönt ute. Var ute ca en timme och sedan somnade L ute och fick sova ute i ca tre timmar. Ska försöka bli duktig nu och ta åtminstone en promenad varje dag. Vore skönt!
Hoppas ni njuter lika mycket som jag av all snö och vårt härliga vinterland!
Kramar

Inga kommentarer: