söndag 20 december 2009

.Julgodis och bebismys

Igår var det dags att fixa det sista julgodiset innan jul. Mysigt! Jag älskar att fixa och dona och godis är ju bara sååå gott! I år blev det rocky road, som är ett måste om julen, samt wienernougat. Mmmmm! Ja, det blev nästan farligt gott! Hm, tur att det bara är jul en gång om året.
På eftermiddagen när godiset var klart, granen intagen och allt var i ordning så åkte vi iväg till Katrineholm i snövädret för att hälsa på Fru Thure och hennes familj. Mannen hennes hade ju fyllt 30 samt att vi gärna ville träffa lillprinsen dem fått. Det var en väldigt trevlig kväll med god mat, tårta, bebismys och ja, trevligt sällskap. Tack Fru Thure för en underbar kväll! Vilken liten sötnos ni har fått, så gullig och go! =)

Natten tills idag var ingen mysig natt. L vaknade jag vet inte hur många gånger och var ledsen och N vaknade oxå flera gånger och var ledsen, så mycket sova har det inte blivit kan man säga. Känner mig lite seg. Det bästa är dock att idag ska vi åka till Julita och lämna killarna hos mina föräldrar för att sedan dra upp till Stockholm för två härliga banrfria dagar. Det vankas hotell, god mat, bio, strosa på stan, köpa julklappar, Carolas julkonsert, mer mat, men framför allt mys och egentid med mannen. Längtar! Det ska bli så härligt! Minsta prinsen har aldrig varit borta ifrån oss förut, så det ska bli spännande att se hur det kommer att gå, men det ska säkert gå bra. Har nästan packat klart allt, bara lite kvar. Ska sedan hoppa in i duschen och göra mig i ordning.
På återseende om några dagar!

Ha en fortsatt trevlig fjärde advent!

Kramar

Inga kommentarer: