torsdag 31 december 2009

.Mellandagsrea

Mellandagsrea är alltid skoj, önskar bara att man kunde vara ute lite mer och titta på rean. Åkte till Marieberg igår kväll med en kompis och tittade lite. Jag tycker att rean bara blir sämre och sämre för varje år, eller annars är det så att jag alltid är ute för sent. Nåväl, hittade litegrann till mig själv i alla fall. Jag köpte bla ett par skitsnygga stövletter som passar bra både till jeans och kjol. Väldigt snygga! Gick runt i varenda skoaffär och tittade, men tillsut fick det bli ett par skor ifrån Din Sko. Hittade även ett par svarta byxor på Vero Moda, samt en tröja på Only och en tröja på JC. Jag är så nöjd med inköpet! =) Inhandlade även marscheller till ikväll samt lite grejer som vi behövde till matlagningen idag.
Tack C för en trevlig kväll! Det var skönt att få komma iväg en stund utan barn!
Ja det kan behövas ibland att bara få komma bort utan barn. Det har varit några intensiva dagar hemma, så det var välbehövligt!
Ja, annars har det inte hänt så mycket härhemma. Vi har mest bara tagit det lugnt och bara varit. Det har dock blivit en hel del tv-spel. Det är ju bara sååå skoj med Super Mario, jag blir lite beroende av det.

Ja, hoppas ni har haft en trevlig vecka!
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kramar

Inga kommentarer: