måndag 28 december 2009

.Julen i bilder


J junior framför granen, stilig som aldrig förr! =)


N med några av sin kusiner i väntan på julklappar



N med sin fina lila skjorta


N bygger sitt nya golvpussel

Jag och minsta killen framför granen

Mannen min med L i knä i snygg turkos skjorta


Några av julklapparna under granen


L med sin nya traktor i pappas famn


Jag med mina två små killar, så fina i sina skjortor! =)

L framför granen. Visst är han fin! =)

N framför granen

Mycket skumtomtar har det blivit under julen =) Gott!

Vår fina gran!


Några av de nya julgranskulorna som vi köpte uppe i Stockholm.
Ja, så såg lite av vår jul ut i bilder! Nu är det ett tag kvar tills nästa jul, men jag gissar att innan man vet ordet av så är man där igen!
See you!
Kramar

3 kommentarer:

Tin sa...

Vilka mysiga bilder på familjen! :D
Önskar er Gott Nytt år!
Kram Christine

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Årets sista tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_29.html

..i samarbete med en finfin barnbutik!

Vill oxå passa på att önska ett riktigt Gott Nytt År =)

Mrsfunky sa...

Till Tin: Tack! Jag tycker det är så skoj med kort, skulle önska jag hade lite mer tid att sitta vid datorn och redigera bilder. Hoppas ni har haft en trevlig julhelg. Ha det gott och gott nytt år!
Kram Louice

Till Ulrika: Tack för tipset, ska självklart kolla in vad det är för tävling! Önskar dig ett gott nytt år! Ha det gott! Kramar Louice